Оплата і доставка

УВАГА!

Обов’язково перевіряйте товар при отриманні на складі перевізника! Залишаючи відділення транспортної компанії, Ви погоджуєтеся з комплектацією отриманої посилки і претензій до магазину не маєте. Якщо у Вас виникли питання при отриманні посилки, зв’яжіться з нами! Якщо при отриманні товару виявлений бій/брак товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представника транспортної служби   і повідомити нам номер цього Акта і кількість пошкодженого товару. Всі претензії, що виникли після отримання посилки, покинувши відділення транспортної служби, розглянуті не будуть!

Способи доставки:

  • Доставка по всій Україні 

На вибір, замовлення може бути доставлене вам до найближчого відділення, або кур’єром доставки «Нова Пошта». Точний термін доставки у Ваше місто, Ви можете уточнити на сайтах компаній перевізників: «Нова Пошта». Зазвичай доставка займає 1-2 дні. Термін доставки деяких товарів може бути збільшений до 3-5 днів, якщо він знаходитися на віддаленому складі.

Зверніть увагу: для отримання товару при собі необхідно мати документи, що посвідчують особу.

Якщо Ви підтвердили замовлення до 12-00, посилка буде відправлена ​​з нашого складу у той самий день. Замовлення, підтверджене після 12-00, буде відправлене на наступний день після оформлення.


  • Вартість доставки

Всі товари, загальною вартістю понад 3000 грн. доставляються безкоштовно до відділення Нової пошти .

Вартість доставки товарів до 3000 грн. – 70,00 грн. по Україні.

Вартість доставки ” до дверей ” уточнюйте у менеджера.

Способи оплати:

  • Готівковий розрахунок:

Оплата товару при отриманні в своєму місті — в офісі служби перевезення « Нова Пошта » ;.
Важливо : вартість післяплати становить 2% від суми + 20 грн за оформлення.


  •  Безготівковий розрахунок:

Згідно з виставленого рахунку для фізичних та юридичних осіб

Умови повернення товару:

1. Товар повинен бути в оригінальній упаковці (не повинна бути пошкоджена або забруднена), мати первісний вигляд, включати всі компоненти;

2. Товар не використовувався та не встановлювався;

3. Транспортні витрати пов’язані із поверненням товару оплачує покупець. (в окремих випадках якщо повернення пов’язане з неправильним підбором менеджера, оплачує інтернет магазин)

Поворотний товар відправлений поштою, повинен бути замотаний стрейч плівкою для уникнення наклеювання скотчу, а також наклейок кур’єрської компанії на упаковку з товаром.

Для повернення необхідно, щоб на товарі не було слідів установки і упаковка повинна мати товарний вигляд (не заклеєна скотчем, не порвана, не написана ручкою або маркером будь-яких написів та інше). У цьому випадку проводиться заміна товару або повернення грошей.

4. Повернення грошей проводитися протягом 3 – 7-ми днів з отримання нами товару, що повертається. Гроші будуть зараховані на Ваш картковий рахунок за вирахуванням комісії за переказ коштів.

5.При поверненні діє уцінка 200 грн !!!! (Транспортні витрати логістики на переміщення товару та обслуговування замовлення)

Кошик